چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

دکتر محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار استان گیلان و بزرگداشت شهدای مدافع حرم و امنیت ، که در گلزار شهدای رشت و با حضور مسوولین استانی ، ورزشکاران و خانواده های معظم شهدا سخن می گفت، افزود: شهدای عزیز و بزرگوار در نزد خدای متعال باکرامت هستند ما باید نام و خاطره شهدا را زنده نگه داریم

پولادگر گفت : نسل جوان ما نیاز به قهرمانان واقعی و اسطوره دارند و قهرمانان واقعی شهدای ما هستند.قهرمانان و ورزشکاران می توانند مدال المپیک را دریافت کنند که چهار سال بیشتر عمر ندارد و عنوان ها و مدال ها عمر و زمان دارند. وی در ادامه افزود:در جنگ ترکیبی که مقام معظم رهبری می فرمایند و دام های خوش خط و خالی که دشمن پهن کرده است ، امروز بیش از پیش نیازمند اسطوره و چراغ راه برای جوانان هستیم.

. وی خاطر نشان کرد: حضور ارزشمند خانواده معظم شهدا ، باید همواره مورد اکرام قرار گیرد و اجر والدین شهدا بسیار بالاست و شهدایی که در دامن این عزیزان پرورش یافته اند و هنوز پدران و مادران شهدا در فراق عزیزان خود می سوزند . والدین شهدا در پیشگاه خداوند متعال پاداش اخروی خواهند داشت و باید وجود ارزشمند آنان را دریابیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : آنچه که فرزندان ایران را می تواند با تمام هجمه های غرب در این کشور ماندگار کند تنها عرق ملی و ریشه هاست . یاد و خاطره شهدا ریشه های جوانان را در این کشور قوی تر و ماندگارتر می کند. وی گفت : قهرمانان و اسطوره ها شناسنامه ی یک ملت هستند و برای تک تک این اسطوره ها می توان یک ملت ساخت و باید این اسطوره ها و این شهدای قهرمان را به مردم بشناسانیم.

پولادگر گفت : در اکثر رشته های ورزشی ، ورزشکاران ما در رده سنی های مختلف بر روی سکوهای قهرمانی جهانی و آسیایی قرار دارند و این موفقیت ها در حالی صورت می گیرد که در برابر تهیه تجهیزات در برخی رشته های ورزشی به دلیل تحریم های ظالمانه دچار مشکلات هستیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil